ОХОРОНА ОФІСІВ

Охорона офісів у великих офісних центрах – завдання орендодавця. Він наймає охоронців, вводить пропускний режим, приймає інші заходи з охорони власності орендарів.
Але це не дає 100% -ної гарантії, що ваш офіс не пограбують і не винесуть що-небудь цінне. А цінності можуть бути матеріальними і нематеріальними. Список клієнтської бази, копії та проекти договорів, ділове листування та інша конфіденційна листування володіють навіть більшою цінністю, ніж комп’ютер або ноутбук.
Саме тому ми стверджуємо, що послуги з охорони офісів затребувані і актуальні для підприємців, які знімають приміщення в офісних центрах. І вже точно вони необхідні для компаній, що орендують або володіють у власності окремо стоять офіси з виходами безпосередньо на вулицю.

Технічні засоби охорони офісів

Охорона офісних приміщень – це, перш за все, оснащення їх спеціальні технічними засобами:

1. Відеокамери

Оснащення офісу камерами відеоспостереження не тільки підвищить рівень безпеки приміщення, а й збільшить ефективність праці ваших співробітників.

Сучасний рівень технічного прогресу дозволяє дистанційно підключатися до потокового відео, щоб подивитися, чим же зайняті ваші співробітники. А ті, знаючи, що їх керівник може за ними спостерігати в будь-який зручний йому час, будуть з належною ретельністю виконувати свої безпосередні робочі обов’язки.

На відміну від звичайних відеокамер камери безпеки оснащуються ІК-підсвічуванням і функцією антиблик. Ця функція не дає сильного пучку світла, наприклад, від передніх фар автомобіля засліпити об’єктив. В результаті можна чітко прочитати номер авто, що під’їхав вночі до вашого офісу.
kamery v officci
datchiki ohrani

2. Сторожові датчики.

Залежно від вимог безпеки охоронна сигналізація офісу виставляються в кілька поясів:
  • Перший пояс - датчики на вікнах і всіх вхідних дверях. Реагують на відкриття та розбиття;
  • Другий пояс - датчики руху всередині всіх приміщень. Для підвищення рівня безпеки часто вони інтегруються з відеокамерами. Фактично, датчик руху вказує камері район зйомки;
  • Третій пояс - датчики відкриття встановлюються на сейфах і на інших місцях зберігання цінної інформації.
Інформація з датчиків в режимі реального часу надходить на віддалений пульт охорони.
3. Контроль і облік переміщень співробітників і гостей фірми
Охорона офісів – це ще й засіб контролю за переміщеннями співробітників фірми і обліку їх робочого часу. Для цього необхідно оснастити вхідні двері офісів електронним замком і зчитувачем магнітної карти.
Замок розблокується персональними магнітними картками співробітників. Інформація з них надходить на сервер, де ведеться додатковий облік часу прибуття та вибуття персоналу на роботу. Це дозволяє бухгалтерії вести чіткий облік фактичного робочого часу для кожного співробітника.
uchet-vremeni

Потрібна охорона офісних приміщень?
Дізнайтеся більше детальну інформацію або отримаєте консультацію

Види офісної охорони

Охорона офісів в Києві виконується двома способами: віддалена і фізична.
  1. Віддалена або пультова охорона офісів.
Здійснюється за допомогою спеціальних технічних засобів (датчиків, відеокамер та інших засобів).
У разі тривожного спрацьовування до місця події негайно виїжджає мобільна патрульна група.
2. Фізична охорона.
Додатково до технічних засобів охорону виконує ще й охоронець. Його режим служби визначає безпосередньо замовник: денний, нічний або цілодобовий пост.
У яких випадках ми рекомендуємо додатково встановлювати ще й фізичний пост охорони?
У вас є власна огороджена територія, на якій розташовуються матеріальні цінності компанії. В цьому випадку ніякі технічні засоби охорони не здатні забезпечити той же рівень безпеки, що забезпечує знаходиться на території охоронець.

Скільки коштує охорона офісу?

Вартість охорони офісу залежить від наступних факторів:
  1. Кількість охоронців і режим їх служби.
Чим більше число охоронців буде задіяно для охорони офісного комплексу, тим більше буде вартість послуги. Також ціна буде залежати від режиму їх роботи. Найдешевшим буде тільки денний пост, трохи дорожче обійдеться нічний пост. Найдорожчий пост – цілодобовий.
2. Кількість технічних засобів охорони і їх складність.
Чим складніше технічні засоби охорони, тим більший прейскурант виставить охоронна фірма виставить замовнику.
Важливо, у вартість включається не тільки установка на об’єкти відеокамер, датчиків та ін., Але і їх обслуговування.
3. Рівень безпеки
Чим вище рівень безпеки, тим більші технічні і матеріальні ресурси необхідно задіяти для забезпечення всіх вимог режиму. А значить, і вартість послуги буде дорожче.

Переваги співпраці з охоронною компанією «Ніка»

Охоронною компанією «Ніка» (Україна) пропонується позавідомча охорона офісів будь-якої складності.
Ви можете замовити послугу охорони офісних приміщень в м Київ, Харків та Черкаси.
Ми пропонуємо вам скористатися професіоналізмом наших охоронців і техніків. Ми забезпечимо вам високий рівень безпеки і запропонуємо вигідні розцінки на наші послуги.

ЗАМОВИТИ ПОСЛУГИ З ОХОРОНИ ОФІСІВ

ФОРМА ЗВОРОТНЬОГО ЗВ’ЯЗКУ